DLACZEGO MY?

Biznesplan – jednoosobowa działalność gospodarcza (JDG)

… BO JESTEŚMY WIARYGODNI

 

DOŚWIADCZENIE

10 lat doświadczenia w konstruowaniu biznesplanów oraz przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń w obszarze zakładania i prowadzenia działalności gospodarczych.

PRAKTYCY

Współpracownicy i kadra Fundacji to PRAKTYCY, osoby związane na co dzień z rynkiem pracy, doradztwem biznesowym, doradztwem zawodowym, przedsiębiorcy, analitycy finansowi oraz biuro księgowe.

WARTOŚCI

Nigdy nie działamy jak firma sieciowa. Budujemy autentyczną relację z klientem, a wszystkie formy wsparcia są w 100% ZINDYWIDUALIZOWANE.

KLIENT

Zawsze wspieramy i pomagamy w realizacji konkretnego pomysłu przez konkretnąosobę.

PROFESJONALIZM

Od lat działamy wg opracowanego i sprawdzonego przez nas modelu:

  • indywidualne spotkanie z klientem, omówienie potrzeb i celu stworzenia biznesplanu;
  • realizacja biznesplanu w konsultacji z klientem wraz ze sporządzeniem odpowiednich załączników do biznesplanu;
  • analiza z klientem gotowego biznesplanu i przygotowanie klienta „krok po kroku” do rozmowy z przedstawicielami instytucji udzielającej dotacji lub kredytu (m.in. powiatowy urząd pracy, instytucje publiczne i komercyjne).

SKUTECZNOŚĆ

Ponad 10 lat doświadczenia Fundacji w obszarze przedsiębiorczości, to doskonała znajomość realiów urzędów i instytucji oraz ich procedur, dzięki czemu jesteśmy skuteczni.

EDUKACJA

Od 10 lat, wspierając jednych, edukujemy innych. Dzięki pozyskiwanym środkom finansowym, prowadzimy nieodpłatne działania edukacyjne dla dzieci i młodzieży w obszarze przedsiębiorczości i nabywania umiejętności biznesowych (spółdzielnie uczniowskie, firmy symulacyjne, działalność nierejestrowa i inne).

Ekonomia Społeczna – podmioty ekonomii społecznej (PES) i przedsiębiorstwa społeczne (PS)

…BO ZJEDLIŚMY ZĘBY NA EKONOMII SPOŁECZNEJ


WIARYGODNOŚĆ

Kadra i współpracownicy Fundacji, to praktycy od lat stale związani z PES i PS.

SKUTECZNOŚĆ

Pracujemy indywidualnie z każdą grupą zleceniodawców, zgodnie z jej potrzebami, celami i oczekiwaniami, tak aby maksymalnie dopracować pierwotne założenia do oczekiwanego efektu.

DOŚWIADCZENIE

Wszystkie formy wsparcia opieramy na osobistych doświadczeniach naszej kadry i współpracowników. Nie teoretyzujemy, wspieramy na fundamencie faktycznych przypadków, często bardzo skomplikowanych.

PROFESJONALIZM

Opracowujemy dokumentację biznesową i formalną zgodnie z założeniami pomysłodawców, przy jednoczesnej zgodności z przepisami prawa w celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa finansowego, prawnego i formalnego prowadzonej przez podmiot działalności.

PRAKTYKA

Cechuje nas skrajna praktyczność, wiemy co proponujemy, bo znamy to z własnej
praktyki.

EDUKACJA

Od 10 lat, wspierając jednych, edukujemy innych. Dzięki pozyskiwanym środkom finansowym, prowadzimy nieodpłatne działania edukacyjne dla dzieci i młodzieży w obszarze przedsiębiorczości i nabywania umiejętności biznesowych (spółdzielnie uczniowskie, firmy
symulacyjne, działalność nierejestrowa i inne).

W czym jeszcze możemy ci pomóc?

1. SPÓŁDZIELNIE SOCJALNE (SPN.S).

  • praktyczne doświadczenie w zakładaniu, prowadzeniu oraz pracy w spółdzielni socjalnych osób fizycznych i osób prawnych(dokumentacja formalna i finansowa – statut, uchwały, dokumentacja do KRS, sprawozdania finansowe, Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych (CRBR);
  • praktyczne doświadczenie w procesie łączenia i likwidacji spółdzielni socjalnych;
  • nasi eksperci: kadra praktyków lustratorów spółdzielczych z doświadczeniem kilkudziesięciu przeprowadzonych lustracji ustawowych;
  • współpracownicy: kadra doradców biznesowych, analityków finansowych i księgowych;
  • ponad 10 letnie doświadczenie w konstruowaniu biznesplanów spółdzielni socjalnych w kierunku dotacji lub preferencyjnych kredytów;
  • doskonała znajomość ustawodawstwa spółdzielczego oraz aspektów finansowych i księgowych związanych z funkcjonowaniem spółdzielni socjalnych
  • ponad 10 letnie doświadczenie we wsparciu spółdzielni socjalnych w zakresie prowadzenia i nowelizacji dokumentacji spółdzielczej.

2. ORGANIZACJE POZARZĄDOWE (NGO) – FUNDACJE I STOWARZYSZENIA.

  • wieloletnie praktyczne doświadczenie w zakładaniu i prowadzeniu Fundacji (dokumentacja formalna i finansowa – statut, uchwały, dokumentacja do KRS, sprawozdania finansowe, Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych – CRBR);
  • wieloletnie doświadczenie we wsparciu, zakładaniu i prowadzeniu stowarzyszeń (dokumentacja formalna i finansowa – statut, uchwały, dokumentacja do KRS, sprawozdania finansowe, Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych – CRBR);
  • praktyczna znajomość ustawodawstwa, przepisów i księgowości związanej z funkcjonowaniem fundacji i stowarzyszeń w tym działalność odpłatna i gospodarcza w ramach NGO;wieloletnie doświadczenie we wsparciu procesu ekonomizacji fundacji i stowarzyszeń (nabycie statusu przedsiębiorstwa społecznego)
  • praktyczne doświadczenie we wsparciu procesu łączenia oraz likwidacji podmiotów;
    ponad 10 letnie doświadczenie w konstruowaniu biznesplanów dla fundacji i stowarzyszeń w kierunku pozyskania dotacji lub preferencyjnych kredytów;
  • ponad 10 letnie doświadczenie we wsparciu spółdzielni socjalnych w zakresie prowadzenia i nowelizacji bieżącej dokumentacji fundacji i stowarzyszeń.

3. SPÓŁKI Z O.O. NON – PROFIT

  • wieloletnie wsparcie w zakładaniu i prowadzeniu spółek z o.o. non – profit (dokumentacja formalna i finansowa, m.in. umowa spółki, uchwały, dokumentacja do KRS, sprawozdania finansowe, podział, łączenie, likwidacja, Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych – CRBR);
  • wieloletnie doświadczenie w konstruowaniu biznesplanów dla tego rodzaju podmiotów.

INFORMACJE

Fundacja Lubuska Inicjatywa Pozarządowa
Wichów 30, 68-113 Brzeźnica, Polska
NIP 9261671560
KRS 0000494118

DANE KONTAKTOWE

e-mail: biuro@lubuskibiznes.pl

tel. 667 190 283

tel. 511 239 866