DLACZEGO MY?
Biznesplan – jednoosobowa działalność gospodarcza (JDG)
… BO JESTEŚMY WIARYGODNI
DOŚWIADCZENIE
10 lat doświadczenia w konstruowaniu biznesplanów oraz przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń w obszarze zakładania i prowadzenia działalności gospodarczych.
PRAKTYCY
Współpracownicy i kadra Fundacji to PRAKTYCY, osoby związane na co dzień z rynkiem pracy, doradztwem biznesowym, doradztwem zawodowym, przedsiębiorcy, analitycy finansowi oraz biuro księgowe.
WARTOŚCI
Nigdy nie działamy jak firma sieciowa. Budujemy autentyczną relację z klientem, a wszystkie formy wsparcia są w 100% ZINDYWIDUALIZOWANE.
KLIENT
Zawsze wspieramy i pomagamy w realizacji konkretnego pomysłu przez konkretnąosobę.
PROFESJONALIZM
Od lat działamy wg opracowanego i sprawdzonego przez nas modelu:
- indywidualne spotkanie z klientem, omówienie potrzeb i celu stworzenia biznesplanu;
- realizacja biznesplanu w konsultacji z klientem wraz ze sporządzeniem odpowiednich załączników do biznesplanu;
- analiza z klientem gotowego biznesplanu i przygotowanie klienta „krok po kroku” do rozmowy z przedstawicielami instytucji udzielającej dotacji lub kredytu (m.in. powiatowy urząd pracy, instytucje publiczne i komercyjne).
SKUTECZNOŚĆ
Ponad 10 lat doświadczenia Fundacji w obszarze przedsiębiorczości, to doskonała znajomość realiów urzędów i instytucji oraz ich procedur, dzięki czemu jesteśmy skuteczni.
EDUKACJA
Od 10 lat, wspierając jednych, edukujemy innych. Dzięki pozyskiwanym środkom finansowym, prowadzimy nieodpłatne działania edukacyjne dla dzieci i młodzieży w obszarze przedsiębiorczości i nabywania umiejętności biznesowych (spółdzielnie uczniowskie, firmy symulacyjne, działalność nierejestrowa i inne).
Ekonomia Społeczna – podmioty ekonomii społecznej (PES) i przedsiębiorstwa społeczne (PS)
…BO ZJEDLIŚMY ZĘBY NA EKONOMII SPOŁECZNEJ
WIARYGODNOŚĆ
Kadra i współpracownicy Fundacji, to praktycy od lat stale związani z PES i PS.
SKUTECZNOŚĆ
Pracujemy indywidualnie z każdą grupą zleceniodawców, zgodnie z jej potrzebami, celami i oczekiwaniami, tak aby maksymalnie dopracować pierwotne założenia do oczekiwanego efektu.
DOŚWIADCZENIE
Wszystkie formy wsparcia opieramy na osobistych doświadczeniach naszej kadry i współpracowników. Nie teoretyzujemy, wspieramy na fundamencie faktycznych przypadków, często bardzo skomplikowanych.
PROFESJONALIZM
Opracowujemy dokumentację biznesową i formalną zgodnie z założeniami pomysłodawców, przy jednoczesnej zgodności z przepisami prawa w celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa finansowego, prawnego i formalnego prowadzonej przez podmiot działalności.
PRAKTYKA
Cechuje nas skrajna praktyczność, wiemy co proponujemy, bo znamy to z własnej
praktyki.
EDUKACJA
Od 10 lat, wspierając jednych, edukujemy innych. Dzięki pozyskiwanym środkom finansowym, prowadzimy nieodpłatne działania edukacyjne dla dzieci i młodzieży w obszarze przedsiębiorczości i nabywania umiejętności biznesowych (spółdzielnie uczniowskie, firmy
symulacyjne, działalność nierejestrowa i inne).
W czym jeszcze możemy ci pomóc?
1. SPÓŁDZIELNIE SOCJALNE (SPN.S).
- praktyczne doświadczenie w zakładaniu, prowadzeniu oraz pracy w spółdzielni socjalnych osób fizycznych i osób prawnych(dokumentacja formalna i finansowa – statut, uchwały, dokumentacja do KRS, sprawozdania finansowe, Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych (CRBR);
- praktyczne doświadczenie w procesie łączenia i likwidacji spółdzielni socjalnych;
- nasi eksperci: kadra praktyków lustratorów spółdzielczych z doświadczeniem kilkudziesięciu przeprowadzonych lustracji ustawowych;
- współpracownicy: kadra doradców biznesowych, analityków finansowych i księgowych;
- ponad 10 letnie doświadczenie w konstruowaniu biznesplanów spółdzielni socjalnych w kierunku dotacji lub preferencyjnych kredytów;
- doskonała znajomość ustawodawstwa spółdzielczego oraz aspektów finansowych i księgowych związanych z funkcjonowaniem spółdzielni socjalnych
- ponad 10 letnie doświadczenie we wsparciu spółdzielni socjalnych w zakresie prowadzenia i nowelizacji dokumentacji spółdzielczej.
2. ORGANIZACJE POZARZĄDOWE (NGO) – FUNDACJE I STOWARZYSZENIA.
- wieloletnie praktyczne doświadczenie w zakładaniu i prowadzeniu Fundacji (dokumentacja formalna i finansowa – statut, uchwały, dokumentacja do KRS, sprawozdania finansowe, Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych – CRBR);
- wieloletnie doświadczenie we wsparciu, zakładaniu i prowadzeniu stowarzyszeń (dokumentacja formalna i finansowa – statut, uchwały, dokumentacja do KRS, sprawozdania finansowe, Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych – CRBR);
- praktyczna znajomość ustawodawstwa, przepisów i księgowości związanej z funkcjonowaniem fundacji i stowarzyszeń w tym działalność odpłatna i gospodarcza w ramach NGO;wieloletnie doświadczenie we wsparciu procesu ekonomizacji fundacji i stowarzyszeń (nabycie statusu przedsiębiorstwa społecznego)
- praktyczne doświadczenie we wsparciu procesu łączenia oraz likwidacji podmiotów;
ponad 10 letnie doświadczenie w konstruowaniu biznesplanów dla fundacji i stowarzyszeń w kierunku pozyskania dotacji lub preferencyjnych kredytów; - ponad 10 letnie doświadczenie we wsparciu spółdzielni socjalnych w zakresie prowadzenia i nowelizacji bieżącej dokumentacji fundacji i stowarzyszeń.
3. SPÓŁKI Z O.O. NON – PROFIT
- wieloletnie wsparcie w zakładaniu i prowadzeniu spółek z o.o. non – profit (dokumentacja formalna i finansowa, m.in. umowa spółki, uchwały, dokumentacja do KRS, sprawozdania finansowe, podział, łączenie, likwidacja, Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych – CRBR);
- wieloletnie doświadczenie w konstruowaniu biznesplanów dla tego rodzaju podmiotów.
INFORMACJE
Fundacja Lubuska Inicjatywa Pozarządowa
Wichów 30, 68-113 Brzeźnica, Polska
NIP 9261671560
KRS 0000494118
